Naast de events van Sales Outlook hebben we ook Sales Outlook Reflection

Jaarlijks organiseert stichting Sales Outlook 4 experiences, waar we 3 jaar vooruit kijken naar wat de ontwikkelingen zijn in commercie. De basis wordt gevormd door onze jaarlijkse B2B Sales benchmark.

Het eerste hoofdevent is richting gevend. Met topsprekers bespreken we de top 8 gekozen thema’s waar we een top drie uit kiezen. Dat zijn dan ook direct de onderwerpen voor de volgende 3 expert events.

2-Jaarlijks benchmarkt Stichting Sales Outlook doorlopend een groot aantal B2B bedrijven op de belangrijkste ontwikkel- en pijnpunten op het gebied van Sales en Marketing.

De Sales Outlook Benchmark is voor de leden in te vullen met als
resultaat inzichten in trends & marktontwikkeling:

  • Trendinzicht in de ontwikkelthema’s
  • Waar staan jullie in de Sales Outlook Benchmark t.o.v. andere succesvolle organisaties?

Wat kun je leren van andere bedrijven/best practices?

Uit de Benchmark en de Expert Events komen inzichten in wat de uitdagingen zijn binnen het commerciële systeem. De thema’s die het meeste voorkomen zijn de input voor een aantal Sales Outlook Expert Labs.

Sales Outlook Expert Labs zijn kleinere events met 4 tot max 12 deelnemers om dieper op de materie in te gaan met experts op jouw specifieke thema’s

Aantal: Er worden jaarlijks een aantal Sales Outlook Expert Labs georganiseerd
Voor wie? Maximaal 12 deelnemers per Sales Outlook Expert Lab
Door wie? Door Sales Outlook of door leden

Sales Outlook Network  zorgt dat we toegang krijgen tot exclusieve netwerken zoals bijvoorbeeld de Nationale Haring Partij of netwerk NINTES waar executives van grote organisaties aanwezig zijn. De nadruk ligt hier op verbinden en netwerken met toekomstige droomklanten op c-level.

Heb je vragen of wil je meer informatie: bel of mail met Wessel Berkman (06 54 935 671 of wb@d-c-r.nl)