Jaarlijks organiseert stichting Sales Outlook 4 experiences, waar we 3 jaar vooruit kijken naar wat de ontwikkelingen zijn in commercie. De basis wordt gevormd door onze jaarlijkse B2B Sales benchmark.
Uit de Benchmark en de Expert Events komen inzichten in wat de uitdagingen zijn binnen het commerciële systeem. De thema’s die het meeste voorkomen zijn de input voor een aantal Sales Outlook Expert Labs.
Sales Outlook Expert Labs zijn kleinere events tot max 12 deelnemers om dieper op de materie in te gaan met experts op specifieke thema’s.
Dit zijn events op verzoek van de leden georganiseerd.
Netwerk event waar leden vooraf een vraagstuk over commercie kunnen indienen, waar we een brainstorm sessie voor organiseren waar andere leden zich voor aan kunnen melden om mee te denken.
Oftewel ruim de gelegenheid om met elkaar te sparren over 1 onderwerp met een select gezelschap.
Jaarlijks doen we de Sales Outlook benchmark over de commerciële ontwikkelingen van de komende 3 jaar. Dit doen we in een online teams meeting met beslissers van toonaangevende grotere organisaties.