Event

Hoe richt je structureel sales innovatie in?

Aanmelden voor event

Stichting Sales Outlook is opgericht in 2014 en is een onafhankelijk netwerk voor algemeen-, commercieel- en marketingdirecteuren van de grotere B2B bedrijven met een professioneel commercieel en marketingteam.

Wil je een keer kennis maken of ben je al vaker geweest en wil je hier graag bij zijn, schrijf je dan snel in (aantal plaatsen in beperkt) en vul onderstaande gegevens in. Deelname aan dit event is kosteloos. 

Sales Outlook hoofdevents / experiences

Salesinnovatie: hoe richt je dat structureel in?

Wil jij blijvend vooroplopen in de markt dan is het belangrijk om altijd op de hoogte te zijn van alle ontwikkelingen m.b.t. sales/marketing productiviteit. Ontwikkelingen in de markt (je concurrent) en bij je klanten zorgen voor belangrijke impulsen om te innoveren. Deze Sales Outlook Experience sparren we met elkaar en met een aantal gerenommeerde sprekers & panelleden hoe je dit structureel in kunt richten voor jouw organisatie met je team.

  • Hoe zorg je dat je / je team op de hoogte blijft van ontwikkelingen?
  • Hoe bepaal je op welke ontwikkelingen je wel/niet instapt?
  • Hoe zorg je dat de oplossingen generiek worden toegepast?
  • Welke ontwikkelingen eisen je droomklanten van je?

Event details

26-11-2024
Amsterdam
Okta