KIES JE EVENT

Laden Evenementen

Marketing Uutomation? Content Marketing, of toch Cold Calling?

Wat doen succesvolle bedrijven anders? Oprichter ProSpex Maxim Spek neemt u mee door de resultaten van Nationale B2B Leadgeneratie Benchmark 2017. Voor het inmiddels 7e jaar vergeleek ProSpex honderden B2B bedrijven.

Onderwerpen die in de benchmark aan de orde gesteld worden zijn:

  • Waar liggen uw belangrijkste groeikansen als B2B marketeer of verkoopmanager?
  • Hoe volwassen is uw content marketing aanpak?
  • Waar staat B2B Nederland met de adoptie van marketing automation?

Tijdens deze bijeenkomst zal Maxim met veel voorbeelden uit de praktijk ingaan op de uitkomsten van dit onderzoek en de lessen die daaruit te trekken zijn. Deelnemers aan de bijeenkomst krijgen de mogelijkheid om zelf deel te nemen aan deze benchmark.

OVER DE SPREKER:

MAXIM SPEK, oprichter en commercieel directeur van ProSpex, studeerde in 1997 af als bedrijfseconoom aan de Universiteit van Amsterdam. Maxim heeft veel ervaring in het succesvoller maken van organisaties. Maxim is inmiddels 10 jaar ondernemer en geeft leiding aan 75 marketing en sales specialisten. Maxim brengt tevens meer dan vijftien jaar ervaring mee uit de ICT-branche op het gebied van sales en algemeen management op directieniveau. Bij Atos was hij uiteindelijk als algemeen directeur verantwoordelijk voor de divisie Infrastructure Professional Services met 800 mensen en een omzet van ruim € 80 miljoen op jaarbasis.

 

INSCHRIJVEN: