KIES JE EVENT

Laden Evenementen

Veel organisaties optimaliseren hun ultieme klantbediening. Aanpakken met Customer Journey, Touchpoints, 9+, 10+, Klantreizen ect. ten overvloede. De vraag is hoe komt ultiem ‘klant’ denken in je organisatie-DNA in plaats van een script / trucje? (scripted en empathie versus menselijke empathie) Waarmee verras je de klant nu echt?

Doen wat je belooft of meer verrassen? Wie de meeste ‘latente’ pijn/behoefte van de klant boven tafel krijgt en ook nog oplost, creëert de meeste meerwaarde. Wie wil dat niet? Wie dat in zijn organisatie-DNA krijgt zal de winnaar worden en blijven van de sector.

Hoe onderscheidend en gemeenschappelijk beleefd is het organisatie DNA van jullie organisatie?

In een interactieve sessie neemt Wessel met de deelnemers door hoe je door een uniek organisatie DNA kan creëren en laten werken op de meest inspirerende manier en dat zonder het doen van concessies op de gemaakte afspraken.

OVER DE SPREKER

Spreker tijdens deze bijeenkomst is Wessel Berkman van De Commerciele revolutie. Met de door Wessel opgerichte De Commerciele Revolutie en The Social Selling Company verbetert hij nog dagelijks organisaties.

 

INSCHRIJVEN: